Způsoby doručení

Přes společnost Zásilkovna - Výdejní místo & Z-Box

Objednané zboží je zasláno na Vámi vybrané výdejní místo nebo do samoobslužného boxu, tzn. Z-BOXu sítě společnosti Zásilkovna s.r.o

  • Zboží bude doručeno nejpozději do 2 pracovních dnů od vyexpedování zásilky, zpravidla druhý den.
  • V okamžiku vyexpedování zásilky jsou Vám na email doručeny informace a zaslané číslo zásilky.

Po doručení na výdejní místo nebo do Z-Boxu budete informováni SMS a e-mailem o možnosti vyzvednutí. Přijde vám heslo pro vyzvednutí.

Kde se nachází Vaše zásilka, si můžete ověřit i v on-line systému společnosti Zásilkovna na stránce https://tracking.packeta.com, v okně  „Zadejte trasovací číslo“.

Zkontrolujte, při přebírání zásilky stav obalu, především zda není jakýmkoliv způsobem poškozen nebo porušen, případně opravován. V případě jakýchkoliv pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se dohodli další postup.

Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů (možnost prodloužení na 21 dní).

Cena za dopravu –  130,- Kč

Kurýr DPD CZ

Objednané zboží je doručen prostřednictvím kurýrní služby DPD CZ
(Zásilka je podána ve společnosti Zásilkovna s.r.o. následně zaslána do logistického depa DPD v místě doručení) 

  • Zboží je doručeno do 2 pracovních dnů od vyexpedování zásilky. Zpravidla následující pracovní den.
  • V okamžiku vyexpedování zásilky jsou Vám na email doručeny informace včetně podacího čísla balíku.

Kde se nachází Vaše zásilka, si můžete ověřit i v on-line systému společnosti DPD na stránce www.dpd.cz, v okně „Čekám balík“.
Anebo i v on-line systému společnosti Zásilkovna na stránce https://tracking.packeta.com, v okně „Zadejte trasovací číslo“.

Možnost přesměrovat do výdejního místa Pickup, po dohodě.

Zkontrolujte, při přebírání zásilky stav obalu, především zda není jakýmkoliv způsobem poškozen nebo porušen, případně opravován. V případě jakýchkoliv pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se dohodli další postup.

Pokud zásilku převezmete, a zjistíte poškození nebo změnu obsahu zásilky která neodpovídá vaší objednávce později, nemůžeme již vstoupit do reklamačního řízení. Na pozdější reklamace nemůžeme přihlížet.

Cena za dopravu –   169,- Kč

WE|DO - Doručení na adresu

Objednané zboží je zasláno prostřednictvím společnosti WE|DO deliver a jejich služby WE|DO Home.
(Zásilka je podána ve společnosti Zásilkovna s.r.o a následně poslána do společnosti WE|DO deliver.
)
V případě naplnění a překročení kapacit společnosti WE|DO deliver, může zásilku přebrat a doručit kurýrská služba společnosti DPD CZ.

  • Zboží je doručeno do 2 pracovních dnů od vyexpedování zásilky.
  • V okamžiku vyexpedování zásilky jsou Vám na email doručeny informace včetně podacího čísla balíku.

Zásilku si také můžete přesměrovat ne některé z našich výdejních míst WE|DO ULOŽENKA.

Kde se váš balíček nachází si můžete ověrit online na stránce společnosti WE|DO deliver. Zde: https://trace.intime.cz/
Adresátovi je zaslána SMS nebo e-mail s informací o pohybu balíku, a to ode dne jeho podání. Na webu i v mobilní aplikaci je možnost změnit termín i způsob doručení.
Pokud vás doručovatel nezastihne, může se dohodnout na opětovném doručení v jiném termínu, který vám bude lépe vyhovovat.

Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku obdržíte rovněž prostřednictvím SMS nebo e-mailu.

Zkontrolujte, při přebírání zásilky stav obalu, především zda není jakýmkoliv způsobem poškozen nebo porušen, případně opravován. V případě jakýchkoliv pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se dohodli další postup.

Cena za dopravu –   179,- Kč

Personal delivery

Osobní doručení

Při větších a specifických objednávkách a v individuálních případech nabízíme i osobní doručení na adresu, kterou si určí klient. Platí pro firemní klienty nebo profesionální vlasové studia.


Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Platí od: 10/02/2024

Majitel stránky www.mukhair.cz si vyhrazuje právo na změnu.