Přes společnost Zásilkovna - Výdejní místo & Z-Box
Objednané zboží je zasláno na Vámi vybrané výdejní místo nebo do samoobslužného boxu, tzn. Z-BOXu sítě společnosti Zásilkovna s.r.o
- Zboží bude doručeno nejpozději do 2 pracovních dnů od vyexpedování zásilky, zpravidla druhý den.
- V okamžiku vyexpedování zásilky jsou Vám na email doručeny informace a zaslané číslo zásilky.
Po doručení na výdejní místo nebo do Z-Boxu budete informováni SMS a e-mailem o možnosti vyzvednutí. Přijde vám heslo pro vyzvednutí.
Kde se nachází Vaše zásilka, si můžete ověřit i v on-line systému společnosti Zásilkovna na stránce https://tracking.packeta.com, v okně „Zadejte trasovací číslo“.
Zkontrolujte, při přebírání zásilky stav obalu, především zda není jakýmkoliv způsobem poškozen nebo porušen, případně opravován. V případě jakýchkoliv pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se dohodli další postup.
Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů (možnost prodloužení na 21 dní).
Cena za dopravu – 130,- Kč
Kurýr DPD CZ
Objednané zboží je doručen prostřednictvím kurýrní služby DPD CZ
(Zásilka je podána ve společnosti Zásilkovna s.r.o. následně zaslána do logistického depa DPD v místě doručení)
- Zboží je doručeno do 2 pracovních dnů od vyexpedování zásilky. Zpravidla následující pracovní den.
- V okamžiku vyexpedování zásilky jsou Vám na email doručeny informace včetně podacího čísla balíku.
Kde se nachází Vaše zásilka, si můžete ověřit i v on-line systému společnosti DPD na stránce www.dpd.cz, v okně „Čekám balík“.
Anebo i v on-line systému společnosti Zásilkovna na stránce https://tracking.packeta.com, v okně „Zadejte trasovací číslo“.
Možnost přesměrovat do výdejního místa Pickup, po dohodě.
Zkontrolujte, při přebírání zásilky stav obalu, především zda není jakýmkoliv způsobem poškozen nebo porušen, případně opravován. V případě jakýchkoliv pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se dohodli další postup.
Pokud zásilku převezmete, a zjistíte poškození nebo změnu obsahu zásilky která neodpovídá vaší objednávce později, nemůžeme již vstoupit do reklamačního řízení. Na pozdější reklamace nemůžeme přihlížet.
Cena za dopravu – 169,- Kč
WE|DO - Doručení na adresu
Objednané zboží je zasláno prostřednictvím společnosti WE|DO deliver a jejich služby WE|DO Home.
(Zásilka je podána ve společnosti Zásilkovna s.r.o a následně poslána do společnosti WE|DO deliver.)
V případě naplnění a překročení kapacit společnosti WE|DO deliver, může zásilku přebrat a doručit kurýrská služba společnosti DPD CZ.
- Zboží je doručeno do 2 pracovních dnů od vyexpedování zásilky.
- V okamžiku vyexpedování zásilky jsou Vám na email doručeny informace včetně podacího čísla balíku.
Zásilku si také můžete přesměrovat ne některé z našich výdejních míst WE|DO ULOŽENKA.
Kde se váš balíček nachází si můžete ověrit online na stránce společnosti WE|DO deliver. Zde: https://trace.intime.cz/
Adresátovi je zaslána SMS nebo e-mail s informací o pohybu balíku, a to ode dne jeho podání. Na webu i v mobilní aplikaci je možnost změnit termín i způsob doručení.
Pokud vás doručovatel nezastihne, může se dohodnout na opětovném doručení v jiném termínu, který vám bude lépe vyhovovat.
Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku obdržíte rovněž prostřednictvím SMS nebo e-mailu.
Zkontrolujte, při přebírání zásilky stav obalu, především zda není jakýmkoliv způsobem poškozen nebo porušen, případně opravován. V případě jakýchkoliv pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se dohodli další postup.
Cena za dopravu – 179,- Kč
Osobní doručení
Při větších a specifických objednávkách a v individuálních případech nabízíme i osobní doručení na adresu, kterou si určí klient. Platí pro firemní klienty nebo profesionální vlasové studia.
Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Platí od: 10/02/2024
Majitel stránky www.mukhair.cz si vyhrazuje právo na změnu.